رئیس جریان المستقبل لبنان که مامور تشکیل کابینه در این کشور است، در اظهاراتی بر لزوم تشکیل فوری دولت تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، سعد حریری، رئیس جریان المستقبل لبنان، با اشاره به اینکه شکوه و عظمت کشور و ثبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی لبنان برای مردم از همه چیز مهمتر است، تشکیل فوری دولت را نخستین گام درست در این کشور دانست.

او که مامور تشکیل کابینه لبنان است، گفت نخستین گام درست، تسریع در تشکیل دولت و توافق بر سر شکل‌دهی گروهی است که توانایی رویارویی با چالش‌ها را دارد.

نخست‌وزیر منتخب لبنان در جشن افطار جریان المستقبل گفت: همه لبنانی‌ها چشمان خود را به دولت و مجلس نمایندگان دوخته اند. مردم از ما انتظار انجام اصلاحات جدی را دارند و برای آن‌ها فرقی ندارد یک وزیر در کابینه کم یا زیاد باشد.

حریری افزود: نخستین گام درست، تسریع در تشکیل دولت و توافق بر سر تیم کابینه‌ای است که می‌تواند مسئولیت رویارویی با چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و ملی را بپذیرد. همه لبنانی‌ها به ما چشم دوخته‌اند. آن‌ها به دولت و مجلس چشم دوخته‌اند. امیدواریم که در رایزنی‌ها درباره دولت به این مسائل و به نیاز کشور و به تسریع در تشکیل دولت توجه شود.

او تصریح کرد: برای مردم فرقی ندارد در کابینه، یک وزیر کم یا زیاد باشد. مردم خسته شده‌اند. آنچه که برای مردم اهمیت دارد شکوه و عظمت کشور و ثبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار