یک مقام ارشد حزب‌الله لبنان گفت فلسطینیان بهای سوق یافتن عربستان به سمت آمریکا و اسرائیل را می‌پردازند و حملات اخیر رژیم صهیونیستی به آن‌ها در میان سکوت عرب‌ها انجام شد.

مقام حزب‌الله: فلسطینیان بهای سوق یافتن عربستان به سمت آمریکا و اسرائیل را می‌پردازندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، «شیخ نبیل قاووق»، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، در مراسم بزرگداشتی که در حسینیه شهرک جنوبی «مجدل زون» برگزار شد، گفت حضور متعادل حزب الله در کابینه به منزله سیلی به عربستان سعودی خواهد بود.

وی تاکید کرد: حزب الله با نمایندگان و پست‌های متعادل هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی به همراه دوستان و هم پیمانانش وارد کابینه جدید لبنان خواهد شد تا از گزینه‌های ملی و میهنی در برابر هرگونه مداخلات آمریکا و عربستان سعودی دفاع کند.

این مقام حزب الله اظهار داشت: حضور متعادل حزب الله در کابینه جدید، سیلی محکمی به عربستان خواهد بود، کشوری که به تاثیر بر انتخابات در لبنان دل خوش کرده و بر سر آن شرط بسته بود. سکوت در برابر مداخلات دیروز عربستان در انتخابات پارلمانی و مداخله امروز آن در تشکیل کابینه امری شرم آور و مشکوک و این در واقع همان فساد است.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تصریح کرد: این رسوایی برای نظام آل سعود کافی است که اسرائیل علاوه بر توطئه چینی به شکنجه و جنایات خود در حق مردم فلسطین مبادرت می‌ورزد. فلسطینیان امروزه بهای سوق یافتن عربستان سعودی را به سمت آمریکا و اسرائیل می‌پردازند؛ زیرا حملات گذشته اسرائیل علیه مردم فلسطین میان سکوت عرب‌ها صورت گرفت.

وی افزود: فلسطینیان نباید به پادشاهان، شاهزادگان و نشست‌های عربی و اسلامی دل خوش کنند بلکه باید به مقاومت، موشک‌ها و راهبرد خودشان اتکا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار