امام جمعه رفسنجان گفت::قدر و منزلت امام (ره) قابل قیاس در دنیا نیست بزرگی کار امام را با یک گرامیداشت نمی‌شود جبران کرد هر کاری که برای امام راحل صورت می‌گیرد از آن ایشان نیست بلکه از آن انقلاب و مردم است.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان و بزرگداشت روز ارتحال ایشان گفت:امام با تقوای بسیار بالا و خودسازی که در خودشان ایجاد کرده بودند از ده‌ها سال قبل نهضت انقلاب را آغاز کردند.

وی بیان داشت:کار امام راحل برای دفاع از قران و خدا بود .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد:امام در سال‌های قبل از سال ۴۲ خداترسی را در بحث دفاع از انقلاب آغاز کرد ، انچه که مهم بود و امام به آن باور داشت که باید کار را با عظمت شروع کرد  و ادامه آن هم به وسیله دیگر افراد مورد حمایت قرار بگیرد مهم قدم خالصانه برداشتن در این وادی بود.

وی افزود:امام (ره) با ایمان وارد عرصه انقلاب شدند مردم هم به این باور ایمان آوردند .

حجت الاسلام رمضانی پور بیان داشت:قدر و منزلت امام خمینی (ره) قابل قیاس در دنیا نیست بزرگی کار امام را با یک گرامیداشت نمی‌شود جبران کرد هر کاری که برای امام صورت می‌گیرد از ان ایشان نیست بلکه از آن انقلاب و مردم است.

وی تاکید داشت:همه عظمت‌ها متعلق به انقلاب است امام چیزی نداشته و دنبال آن نبوده و از وارثین امام کاملا پیداست چیزی برای ارث از دنیا باقی نگذاشته است.

امام جمعه رفسنجان گفت:روح بلند امام آنقدر در بلندا قرار دارد که شایسته است همه مردم در مراسم ایشان شرکت کنند عظمت و بزرگی امام را پاس بدارند.

انتهای پیام/ی

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار