معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان گفت: هزار و ۱۰۶ حامی ایتام و فرزندان محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون جذب کمیته امداد استان شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان گفت:کمیته امداد هرسال در ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر اقدام به برپایی پایگاه‌هایی برای جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند می‌کند.

وی گفت: به مناسبت شب‌های قدر ۱۳۰ پایگاه جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند در مساجد و محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ پایگاه جذب حامی نیز روز ۲۱ ماه مبارک رمضان در میدان‌های اصلی استان کرمان راه‌اندازی می‌شود، افزود: هزار و ۱۰۶ حامی ایتام و فرزندان محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون جذب کمیته امداد استان کرمان شده‌اند.

کریمیان زاده با اشاره به اینکه هزار و ۷۶۱ حامی جدید در ماه مبارک رمضان سال گذشته حمایت هزار و ۸۱۵ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده‌دار شدند، گفت: هشت هزار و ۲۴۸ حامی محسنین نیز در ماه مبارک رمضان سال گذشته حمایت هشت هزار و ۳۰۹ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان را بر عهده گرفتند.

وی بیان کرد: این نهاد با راه‌اندازی پایگاه‌های جذب حامی فرصت مناسبی را برای خیران و مردم نوع‌دوست استان فراهم می‌کند تا به‌صورت داوطلبانه حمایت یک یا چند فرزند یتیم و فرزندان خانواده‌های نیازمند را بر عهده بگیرند.

وی افزود: شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت برای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر استان کرمان برای کمک به ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند در نظر گرفته‌شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان گفت: هم‌چنین مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا با ارسال عدد سه به شماره پیامک ۱۰۰۰۳۴۵۵ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند.

 ۱۱ هزار و ۵۶ فرزند یتیم و هشت هزار و ۹۸۲ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که توسط ۲۷ هزار و ۷۳۲ حامی خیر حمایت می‌شوند.
انتهای پیام/ی

جذب حامی در کمیته امداد کرمان

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار