تیم‌های ملی جودو کشورمان به منظور آمادگی برای بازی‌های آسیایی راهی کمپ تمرینی ژاپن می‌شوند.

حضور تیم های ملی جودو درکمپ تمرینی کشور ژاپن

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های ملی جودو کشورمان در هر دو بخش مردان و بانوان آماده حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی می‌شوند و به همین منظور با تصمیم کادر فنی و مسئولان فدراسیون جودو مقرر شد که تیم‌های ملی از روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه راهی کمپ تمرینی کشور ژاپن شوند و به مدت یک هفته اردوی تمرینی را در مدرسه جودو این کشور برگزار کنند.

تیم ملی جودو بانوان متشکل از مریم آقایی، فاطمه برکی و مبینا عزیزی که نمایندگان ایران دربازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا هستند به سرمربیگری نلیا درکمپ ژاپن به تمرین می‌پردازند.

تیم ملی جودو مردان که پیش از این در رقابت‌های گرند پری چین شرکت کرده بود نیز به هدایت منصوری برای افزایش آمادگی خود و ریکاوری راهی این اردو می‌شود.

لیلا محمدیان نایب رئیس فدراسیون جودو درباره برگزاری این اردوی تمرینی در ژاپن به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است با تصمیم کادرفنی و موافقت درخشان رئیس فدراسیون مقرر شد تیم‌های ملی جودو برای کسب آمادگی هر چه بیشتر و شناخت نقاط ضعف و قوت خود راهی کشور زاپن شوند.

او ادامه داد: در حال حاضر تمام هدف و تمرکز فدراسیون روی بازی‌های آسیایی است و تمام تلاش مان را برای افزایش آمادگی ملی پوشان انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را در بازی‌های جاکارتا کسب کنیم.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

حضور جودوکاران ایران در مدرسه تمرینی ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار