قمی گفت: سازمان لیگ جودو تنها به برگزاری مسابقات اکتفا نمی کند بلکه به دنبال استعدادها هم هست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید قمی رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو در گفت و گو با رادیو درباره برگزاری لیگ جودو گفت: هفته اول و دوم لیگ برتر برگزار شد. 6 تیم در دسته یک و 5 تیم در لیگ برتر حضور دارند. استاندارهای جهانی در لیگ امسال رعایت و مسابقات به شکل رفت و برگشت انجام می شود. رسانه های در سال جاری حمایت خوبی از ما داشته اند و حامیان مالی نیز به میدان آمده اند. وقتی حامیان مالی باشند، مبلغ قراردادها بالا می رود، انگیزه ورزشکاران بیشتر می شود و سطح مسابقات بالا می رود.


قمی درباره مبلغ اندک قرارداد جودوکاران در لیگ افزود: امروز مبلغ پائین قراردادها در همه ورزش گسترش یافته است و مختص به جودو نیست. در حال حاضر فدراسیون افق های دوردست را می بیند. جودو به تازگی به آرامش رسیده است. افزایش مبلغ قرارداد بازیکنان نیازمند برنامه است.


او ادامه داد: کمیته آمار و اطلاعات مسابقات لیگ را زیر نظر دارند. به طور مثال جوان ترین، سریع ترین و ... جودوکاران از طریق این کمیته شناسایی شده اند.


رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو خاطر نشان کرد: تنها هدف سازمان لیگ برگزاری مسابقه نیست بلکه به دنبال استعدادها هستیم. خوش بختانه ارتباط خوبی با سازمان تیم های ملی داریم. هر هفته رودکی شخصا به سالن می آید و جودوکاران را زیر نظر می گیرد.


قمی بیان کرد: از سال آینده مسابقات لیگ در شهرستان های مختلف برگزار خواهد شد. به خصوص در استان های خراسان شمالی و رضوی که سرشار از استعداد هستند. مطمئنا علاقمندان جودو در این استان ها از مسابقات لیگ استقبال می کنند.


رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو گفت: در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ کارهای فرهنگی انجام می شود. به طور مثال در زمان برگزاری مسابقات نماز جماعت در سالن برقرار است. ضمن این که هفته اول از رسانه ها و هفته دوم از پیشکسوتان تقدیر شد. در هفته سوم نیز قرار است از مربیان قهرمان پرور تجلیل شود.

 

انتهای پیام/

 

اظهارات قمی درباره لیگ جودو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار