۹۰۰ پایگاه اوقات فراغت از تیرماه در مساجد گیلان تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسن وحدتی پور سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از تشکیل ۹۰۰ پایگاه اوقات فراغت در مساجد استان خبر داد و گفت: برنامه‌های اوقات فراغت از اول تیر تا ۱۸ شهریور در مساجد استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی اوقات فراغت افزود: برنامه‌های اوقات فراغت با رویکرد تربیتی و با توجه به ۳ اصل اثر گذاری، جذابیت و استمرار در راستای زمینه سازی برای تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» طراحی می‌شود.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به تدوین بسته‌های اوقات فراغت روستایی در پایگاه اوقات فراغت مساجد استان گفت: این بسته‌ها با موضوع مهارت‌آموزی روستائیان تدوین و با همکاری اردو‌های جهادی در روستا‌ها اجرا می‌شود.

حسن وحدتی پور از همکاری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با بنیاد نهج البلاغه خبر داد و بیان کرد: توزیع بسته‌های محتوایی نهج‌البلاغه ویژه کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار داشته ضمن اینکه مسابقات فرهنگی با موضوع نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد.

وی آموزش‌های قرآنی، آموزش احکام، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش‌های هنری را از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها اعلام و تصریح کرد: کانون‌ها باید در اجرای همه برنامه‌ها بویژه برنامه‌های اوقات فراغت از تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

برپایی ۹۰۰ پایگاه اوقات فراغت در مساجد گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.