حجت الاسلام ارزنده گفت: امروز دلدادگان به غرب حتی پس از سرنگونی برجام سخنان امام خمینی (ره) را فراموش کرده و قصد دارند که کشور را به بیگانگان بفروشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به خصوصیات وویژگی‌های امام (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: امام خمینی (ره) در طول تاریخ زندگی خود هیچگاه از دشمنان هراسی نداشت، ولی همیشه نسبت به افرادی که به اسم دوست در انقلاب نفوذ کرده و ایجاد نفاق می‌کنند هشدار می‌دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز دلدادگان به غرب در شعار پیرو امام (ره) هستند، ولی در عمل کشور را به بیگانگان می‌فروشند حتی بعد از سرنگونی برجام ادعا می‌کنند که مردم کلام امامشان را فراموش کرده اند در حالیکه این افرادخود در سال‌های اخیر بدنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا بودند وتن‌ها راه حل مشکلات را ارتباط با کدخدا می‌دانستند.

امام جمعه الیگودرز ضمن تسلیت بمناسبت بیست وهشتمین سالگرد امام (ره) وچهل وپنجمین سالگرد شهادت شهدای ۱۵ خرداد بیان کرد: هم اکنون عده‌ای دو تابعیتی و دارای مسئولیت در کشور برخلاف روش امام (ره) به گونه‌ای عمل می‌کنند که با ذره‌ای احساس ناامنی بلافاصله به بیگانگان پناه ببرند، اما دشمنان ومنافقان بدانند که ملت ایران با امام وشهدای ۱۵ خرداد و انقلاب تجدید میثاق نموده و عهده می‌بندد که در مقابل بیگانگان ومستکبران تا آخرین نفس می‌ایستند

خطیب نماز جمعه الیگودرزاظهار داشت: یکی از دانشجویان در دیدار با مقام معظم رهبری انتقاد‌های تند وصریح بیان نمود و حتی تهمت‌هایی به نهاد‌های انقلابی بیان نمود، ولی مقام معظم رهبری در مواجهه با وی اولا اجازه داد تا انتقاد‌ها بیان شود وبه این دختر دانشجو قرآن هدیه نمود و رهبر معظم انقلاب در سخنانشان احساس وشور این دانشجو را تحسین کرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه عده‌ای تنها در دوران فعالیت ریاست جمهوری خود شعار آزادی می‌دادند، ولی در عمل خوی حیوانیت را ترویج می‌نمودند وامروز نیز افرادی منتقدانشان را یا به جهنم می‌فرستند یا بی سواد، بی شناسنامه وبی دین می‌خوانند برخورد این گونه افراد با منتقدان را با رفتار مقام معظم رهبری با این دانشجو منتقد مقایسه کنید.

مسئول ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه حادثه مدرسه غرب تهران باعث رنجش همه مومنان وغیرتمندان شد بیان کرد: مقام معظم رهبری به آیت اله لاریجانی پیام دادند وخواستار رسیدگی سریع و حدود الهی جاری شود از آن طرف کسانیکه با حمایت از سند ۲۰۳۰ و مشتاق به ترویج بدحجابی درجامعه هستند ودر مقابل مروجان فساد و چهارشنبه‌های سفید سکوت نمودند در برابر حادثه مدرسه غرب تهران صحبت از ظلم وفساد نمودنداین افراد منافق صفت هستند.

وی بیان کرد: این مسئله‌ای که در غرب تهران بوجود آمد نوعی پیاده شدند سند ۲۰۳۰ در مدارس است باید از آن‌ها سوال پرسید این تنها نمونه عینی از این سند بود مردم باید بین حقیقت وشعار این افراد را تشخیص بدهند.

حجت الاسلام ارزنده ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن سالروز انتخاب رهبری توسط مجلس خبرگان بیان کرد: دوست ودشمن به درایت وبصیرت رهبر انقلاب اعتراف می‌کنند و حتی دشمنان بیان کرده که ایشان ۲۰ سال جلوتر از مسئولین ومردم تدبیر نموده وعمل می‌کنند.

امام جمعه الیگودرز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) ولیالی قدر بیان کرد: باید همه قدر این شب‌ها را دانسته وبا توجه واهمیت بیشتری به عبادات ومناجات بپردازند.

انتهای پیام/م

دلدادگان به غرب با فراموشی سخنان امام (ره) بدنبال فروش کشور به بیگانگان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.