امام جمعه زاهدان با بیان اینکه شباهت‌های فراوانی میان امام امت و رهبر معظم انقلاب وجود دارد گفت: موضع این ۲ بزرگوار در مقابل آمریکا یکسان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب و امام امت هر دو تربیت شده تعالیم سیره نبوی هستند.

آیت الله سلیمانی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی از دوران پیروزی تاکنون در مرحله بحرانی بسر می‌برد گفت: برای عبور این انقلاب از مرحله بحران و تبدیل آن به فرصت همواره نیازمند تصمیم گیری آگاهانه، هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب هستیم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) دارای ویژگی‌های مشترک زیادی از جمله قوی‌ترین کارشناسان عرصه دفاعی، شناخت تهاجم فرهنگی و نیاز‌های عصر خود به ویژه نسل جوان و ظرفیت‌های نظام، مطالعه دقیق و راهبردی در مسائل مختلف و داشتن روحیه معرفتی و عرفانی هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: همچنین شناخت مطالبات و نیاز دانشگاه‌ها و ضرورت‌ها و بایسته‌های حوزه، شناخت دغدغه‌های نیرو‌های انقلاب، درک شایسته از بایسته‌های نظام اسلامی، شناخت ظرفیت و قابلیت‌های انقلاب اسلامی و نظام از دیگر ویژگی‌های مشترک بین رهبر معظم انقلاب و امام امت است که کاملا به آن‌ها واقف بوده و هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری داشتن روحیه مشورت، استقامت، صبر و متانت در شیوه‌های مدیریتی، ایمان به خدا و تحقق وعده حق و ایمان به مسئولیت و رسالت الهی و ایمان به مردم مومن و وفادار به انقلاب را از دیگر ویژگی‌های مشترک بین آن دو بزرگوار ذکر کرد.

امام جمعه زاهدان افزود: این ویژگی‌های مشترک بین رهبر معظم انقلاب و امام امت سبب شد شیوه‌های مدیریتی مشترکی نظیر واکنش واقع گرایانه، درک صریح و به موقع و هدایت دیپلماسی هوشمندانه مشاهده شود که برای کشور و نظام دستاورد‌های فراوانی به همراه داشته و دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: دوران امام امت زمان کاشت و دوران رهبر معظم انقلاب دوران داشت و برداشت انقلاب است همانند دوران پیامبر (ص) و حضرت علی (ع).

آیت الله سلیمانی بر پیروی از ولایت فقیه تاکید کرد.

امام جمعه زاهدان بر تلاوت قرآن کریم تاکید کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان منازل خود را به کلام الله مجید نورانی کنید، زیرا نتایج بسیاری به همراه دارد.

نماینده، ولی فقیه با قدردانی از نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی سیستان و بلوچستان در برخورد با اشرار و گروه‌های تروریستی گفت: امروز نیرو‌های مسلح ما در استان با اشراف اطلاعاتی و توان بالا به هیچ شخص و گروه تروریستی اجازه برهم زدن آرامش و امنیت منطقه را نمی‌دهند.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار