همزمان با سراسر کشور مانور یک روزه امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ناصر اصلانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی بعداظهر امروز جمع خبرنگاران از برگزاری مانور امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و افزود:این مانور یک روزه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۷ آغاز و تا اذان مغرب ادامه دارد.

اصلانی از مشارکت ۳ هزار و ۵۰۰ نفر طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و افزود: این مانور به استناد ابلاغیه و مصوبات  به صورت سراسری و با رمز "یا ایا امام حسن (ع) " برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به اهداف برگزاری این مانور اشاره کرد و گفت: گسترش، ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از جمله اهد اف راهبردی این مانور است.

وی، با اشاره به اینکه افراد ستاد امر به معروف و نهی از منکر فقط تذکر لسانی می دهند، افزود: تشویق مردم به روزه داری و شرکت در جلسات انس با قرآن از مهم ترین وظایف افراد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان می باشد.

گفتنی است این مانور با اهداف همگانی امر به معروف و نهی از منکر، گسترش و ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، ارتقاء کارآمدی نظام اجرایی، گسترش معروفات و کاهش منکرات، برخورد با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان و اصلاح رفتار‌های فردی و اجتماعی با مشارکت طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر از ساعت ۱۷ عصر به مدت چهار ساعت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ن.م

مانور امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی برگزار شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.