مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: به دلیل عملیات کارگاهی، محدودیت ترافیکی در محور کمربندی فسا اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارسبا اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محور کمربندی فسا به دلیل عملیات کارگاهی بیان کرد: در محور کمربندی فسا محدوده زیرگذر تقاطع بانیان، واقع در شهرستان فسا تا ۳۱ تیر ماه امسال از ساعت ۸ الی ۱۹ به دلیل اجرای عملیات ساخت پل زیرگذر تقاطع بانیان باند رفت مسدود است و تردد از باند برگشت به صورت دو طرفه (رفت و برگشت) انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان در تمام محور‌های مواصلاتی فارس باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

احمدی افزود: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۰۲ تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری در شبانه روز گذشته کل تردد ثبت شده ۴ درصد افزایش را نسبت به روز ۸ خرداد ماه نشان می‌دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه ۱۳ درصد تردد‌ها مروبط به وسایل نقلیه سنگین بوده است، ادامه داد: بالاترین اوج تردد از ساعت ۷ تا ۸ در محور مرودشت - شیراز و کمترین تردد در محور لار- لامرد از ساعت ۱۹ تا ۲۰ بوده، که شهروندان می‌توانند با آگاهی از این موضوع ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.
انتهای پیام /ت

اعلام اعمال محدودیت ترافیکی در محور فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.