مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری کرمان گفت: به‌زودی گرفتن کپی کارت ملی و شناسنامه از شهروندان برای ارائه به ادارات حذف خواهد شد .

حذف کپی کارت ملی و شناسنامه در ارائه به اداراتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مصطفی رحمتی مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان فاریاب گفت : استفاده از شبکه‌های فناوری اطلاعات دولت برای مردم بسیار ارزان و قابل اعتماد است.

رحمتی بیان داشت: به زودی تمام مکاتبات و گزارش‌های ادارات از طریق سامانه و سیستم فناوری قابل دریافت خواهد بود.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کرمان افزود: ارسال اطلاعات و عملکردها از طریق سیستم به صورت آنلاین بوده و از لحاظ کاهش نیروی انسانی و در بعد زمان بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: به زودی گرفتن کپی کارت ملی و شناسنامه از شهروندان برای ارائه به ادارات حذف می‌شود، با راه‌اندازی شبکه دولت شهروندان می‌توانند فقط با ارائه کارت ملی به ادارات مربوطه مشکلات خود را برطرف کنند.

وی گفت: شورای اداری شهرستان محلّی برای مشورت در امور خدمت رسانی ایده آل به مردم و فرآیندی برای بهبود و گشایش در فعالیت ها و دغدغه های مردم و جلب رضایت عمومی اقشار مردم شهرستان می باشد.

وی شفاف سازی و نظارت خودکار ، توزیع اطلاعات و سیستم های هوشمند برای پشتیبانی از تصمیمات مدیران ارشد کشور ، تسهیل اطلاع رسانی وپاسخ گویی در سطح دولت ، پشتیبانی نظام مند از مدیران اجرایی ، تسریع و تسهیل روال های اداری ، یکپارچگی و هم بند شدن سیستم های اداری ، بهبود جریان آمار و اطلاعات دولت را از جمله اهداف عالیه شبکه دولت عنوان کرد .


انتهای پیام/س

به‌زودی گرفتن کپی کارت ملی و شناسنامه از شهروندان حذف می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار