نشست یک روزه دهیاران بخش مرکزی شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

هر دهیار یک رسانه در روستابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  ابوذر عطا پور فرماندار رودبارجنوب گفت :ارائه عملکرد نظام و دولت به مردم روستاها بایستی توسط تمامی دهیاران صورت پذیرد.

عطاپور افزود: هر دهیاری در این زمینه باید یک رسانه در روستای خود باشد و عملکرد نظام و دولت را به صورت واقعی ، به اطلاع مردم برساند .

وی کارنامه دولت تدبیر و امید را قابل قبول دانست وافزود:اجرای طرح نظام سلامت،روابط دیپلماسی با کشورهای خارجی وغیره را از جمله خدمات مهم و ارزنده ای بوده که دولت تدبیر و امید در شرایط بد اقتصادی انجام داده است.

ساردوئی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری رودبار نیز گفت:فعالیتهای دولت باید به نحو احسن طی مراسمات ویژه این ایام که در روستاها اجرا خواهد شد به سمع و نظر مردم رسانده شود.

وی بیان کرد: همراهی دولت با ملت و پشتیبانی آحاد ملت از دولت از عوامل ثبات و اقتدار ملی است.

وی افزود:موفقیتهای ارزشمندی که در مدت خدمتگزاری دولت یازدهم و دوازدهم بدست آمده ناشی از حس روحیه فداکاری و حرکت جهادی و حمایت های مقام معظم رهبری است.

ارائه گزارش عملکرد ماهانه بصورت مستمر ، هماهنگی هر چه بیشتر اعضای شورای اسلامی روستا ودهیاران در اشتغالزایی روستایی ، ارائه برنامه شوراها و دهیاران در راستای بومی سازی اشتغال روستایی و تنوع سبد درآمدی و به تبع رونق اقتصادی در روستاهااز مهمترین مصوبات این نشست یکروزه بود.

این نشست با پرسش و پاسخ دهیاران از مسئولین همراه بود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.