مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: کارگاه گفتگوی قرآنی در قالب نشست صمیمانه قرآنی با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه گفتگوی قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت‌الاسلام سید مسعود میریان افزود: کارگاه گفتگوی قرآنی هرروز در قالب نشست صمیمانه قرآنی با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این کارگاه پاسخگویی به مهم‌ترین مباحث قرآنی موردنیاز خانواده برای بهبود سبک زندگی ازجمله محور‌های گفتگو‌ها با مراجعان است.

مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس گفت: حضور اساتید توانمند حوزه و دانشگاه یکی از مزیت‌های این کارگاه است که می‌تواند نقش مهمی در افزایش کیفیت اجرای آن داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید مسعود میریان افزود: ایجاد فضای پرسش و پاسخ و ارائه مشاوره آموزشی از دیگر قابلیت‌های این کارگاه است.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌ها با استفاده از تجارب اساتید علوم قرآنی جلسات آشنایی با روش مطالعه و پژوهش در کتب قرآنی نیز برگزار می‌شود.

مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: کارگاه گفتگوی قرآنی در غرفه آستان قدس رضوی در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از 2 خردادماه آغاز و تا 10 خردادماه در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.
 
 
انتهای پیام// ج.ر
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.