معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: استفاده از بالگرد را برای جستجوی فرد مفقودی نامناسب است و باید بصورت زمینی باید برای یافتن کودک گمشده در این منطقه اقدام کرد.

ناممکن بودن تجسس هوایی در منطقه کوهستانی نودژ منوجانمحمد حیدری پور معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در رابطه با جستجو برای یافتن پسربچه مفقودی اظهار داشت:سرنوشت یکی ازسه پسر بچه از اهالی پاتک نودژ منوجان که عصریکشنبه این هفته از خانه خارج شده و به طرف کو‌های اطراف پاتک رفتندهمچنان نامعلوم است .

 حیدری پور با اشاره به تلاش 96 ساعته نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر بیان کرد: جستجوی تیم های جمعیت هلال احمر به همراه نیروهای مردمی و انتظامی در این منطقه همچنان ادامه دارد.

وی گفت : ابتدا تیم های محلی از شهرستان های منوجان، کهنوج و اطراف به منطقه کوههای نودژ منوجان اعزام شدند که نتیجه نداشتن این جستجوها موجب شد تیم امدادونجات کوهستان و آنست (سگهای تجسس) هلال احمر نیز به منطقه اعزام شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: کوهستانی بودن منطقه نودژ منوجان امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده و ارتباط با تیم های نجات به سختی برقرار می شود.

 

انتهای پیام/س

 

سرنوشت نامعلوم پسر بچه مفقودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار