رئیس اداره حقوقی و املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان گفت: در سال گذشته هزار و ۲۰۰ مورد خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی ارائه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  مجید روحانی رئیس اداره حقوقی و املاک و امور نمایندگان کمیته امداد خراسان شمالی با بیان این که در سال گذشته این نهاد هزار و ۲۰۰ مورد خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه داده است ، گفت: هم‌اکنون ۹۰ نفر از وکلای نیکوکار به صورت رایگان ، خدمات و مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌دهند.
وی اظهار کرد: سال گذشته ۳۶۰ پرونده حقوقی برای مددجویان تشکیل شده است که از این تعداد ۳۱۵ مشاوره حقوقی و ارجاع ۷۱ پرونده مددجویان به شورای حل اختلاف از مهم‌ترین اقدامات اداره حقوقی کمیته امداد خراسان شمالی است.
روحانی مشاوره و بررسی پرونده ، تنظیم اظهارنامه و دادخواست ، تنظیم لایحه دفاعیه، حضور در جلسات دادرسی ، صدور رأی و اجرای حکم و اقدامات ثبتی و ملکی را از خدمات ارائه شده از سوی مجمع وکلای نیکوکار برای این تهاد بیان کرد.
رئیس اداره حقوقی و املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان گفت: مددجویان از پرداخت هزینه‌های دادرسی ، دعاوی خانوادگی و سایر دعاوی و دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی معاف هستند.
انتهای پیام/ ب

مشاوره رایگان ۹۰ وکلای نیکوکار با مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.