مدیرتامین مسکن کمیته امداد استان گفت: در سال گذشته ۸۸ میلیون تومان اجاره بها به خانوار‌های مستأجر تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ برات سلیمی مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان اینکه این نهاد هرساله کمک هزینه اجاره مسکن تا سقف ۱۸۰ هزار تومان به خانوار‌های مددجوی تحت حمایت خود پرداخت می‌کند ، افزود: در سال گذشته ۸۸ میلیون تومان اجاره‌بها به خانوار‌های مستأجر تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت شده است.
وی افزود: در سال گذشته ۵۰۰ خانوار مددجوی مستاجر از خدمت اجاره‌بها بهره‌مند شدند.
سلیمی با اشاره به این که ۷۷۲ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد مستأجر هستند ، اظهار کرد: هم اکنون ۲۷۹ خانوار نیازمند هم‌اکنون در نوبت دریافت این خدمت قرار دارند که ۴۶۶ خانوار در مناطق برخوردار و بقیه آن‌ها در مناطق کم برخوردار ساکن هستند.
مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۵۱ هزار خانوار کمک معیشت بگیر در این استان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند.
وی اظهار کرد: از این تعداد دو هزار خانوار فاقد منزل مسکونی هستند و چنانچه خیران بخشی از هزینه ساخت مسکن را تقبل کنند، کمیته امداد این استان بخش دیگر آن را پرداخت می‌کند.
سلیمی با بیان این که از سال ۸۳ تاکنون ۱۷ هزار واحد مسکونی برای مددجویان روستایی و شهری تحت حمایت این نهاد ساخته شده است ، افزود: بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها به زنان سرپرست خانوار دارای یتیم و خانوار‌های دارای عائله بالای سه نفر تحویل داده شده است.
سلیمی خدمات این حوزه در قالب کمک هزینه بلاعوض خرید و احداث مسکن ، تعمیرات کلی و جزئی ، پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن ، پیگیری برای اخذ معافیت انشعابات آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی را از جمله فعالیت‌های اساسی کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد.
انتهای پیام/ ب

 

بهره مندی ۵۰۰ خانوار مددجوی مستاجر از خدمت اجاره بها در خراسان شمالی

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.