مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: یک هزار و ۷۴۰ سبد کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان بین مددجویان خراسان شمالی در حال توزیع است.

توزیع هزار و ۷۴۰ سبد کالا بین مددجویان خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: توزیع یک هزار و ۷۴۰ سبد کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان بین خانوار‌های زیرپوشش این نهاد در استان از ابتدای این ماه آغاز شده است.

وی اظهار کرد: این میزان سبد کالا با توجه به اولویت خانوار‌های دارای یتیم، بی سرپرست و دارای سرپرست بیمار و سالمند توزیع می‌شود.

اهرابی گفت: سبد کالا‌های پیش بینی شده توسط مددکاران توزیع می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری مددجویان به کمیته امداد شهرستان‌ها نیست.

وی بابیان اینکه این تعداد سبد کالا از محل کمک‌های خیران و موسسات خیریه تامین شده است، افزود: این سبد‌های غذایی شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، چای و سایر اقلام خوراکی است.

اهرابی ارزش ریالی هر سبد غذایی را مبلغ ۵۰۰ هزار تا ۸۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار زیر پوشش حمایت‌های این نهاد قرار دارند که بیش از ۶ هزار نفر از این افراد فرزندان یتیم و محسنین، ۱۷ هزار نفر آنان زن سرپرست خانوار و ۳۰ هزار نفر نیز سالمند هستند.
انتهای پیام/ط


۳۰ هزار خانوار مددجوی خراسان شمالی زیر پوشش کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.