هزاران نفر از تماشاچیان یک مسابقه بیس‌بال در نیویورک پس از آنکه دریافتند مشاور ترامپ نیز در میان جمعیت حضور دارد، او را یکصدا «هو» کردند.

رودی جولیانی در زادگاهش، توسط طرفداران تیم مورد علاقه‌ خود «هو» شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته درست در روز تولدش و در جریان یک مسابقه بیس‌بال که به مناسبت بزرگداشت سربازان کشته شده آمریکایی در نیویورک برگزار شد، از سوی جمعیت حاضر در ورزشگاه با صدای بلند «هو» شد.

شهردار سابق نیویورک که از طرفداران پر و پا قرص تیم بیس‌بال «یانکی‌ها» است روز گذشته برای جشن تولد 74 سالگی اش به تماشای مسابقه این تیم رفته بود؛ اما با استقبال گرمی از سوی نیویورکی‌ها مواجه نشد. ماجرا از این قرار است که یکی از مسئولان برگزاری این مسابقه پس از اطلاع از حضور جولیانی در ورزشگاه، از طریق بلندگو اعلام کرد: یانکی‌ های نیویورک روز تولد بسیار بسیار شادی را برای شهردار نیویورک آرزو می کنند. در همین زمان، ناگهان هزاران طرفدار تیم یانکی ها به طور خودجوش و با هم، با صدایی بلند شهردار سابق شهرشان رو هو کردند.

در ادامه گزارش هیل آمده است جولیانی ماه گذشته (میلادی) به تیم حقوقی ترامپ پیوست و به عنوان مشاور ویژه رئیس جمهور آمریکا در زمینه تحقیقات رابرت مولر درخصوص دخالت (ادعایی) روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، شروع به فعالیت کرد. جولیانی از زمان پیوستن به کارکنان کاخ سفید، تلاش زیادی کرده تا تحقیقات مولر را بی اعتبار جلوه دهد. او روز یکشنبه اعلام کرد مبنای تحقیقات مولر درباره دخالت روسیه مشروعیت قانونی ندارد.

همچنین به نقل از سی ان ان، جولیانی روز یکشنبه با حضور در یکی از برنامه های این شبکه تلویزیونی، با دفاع از حملات ترامپ علیه مولر و تیم تحقیقاتی اش، جیمز کلپر، مدیر پیشین اطلاعات ملی آمریکا و جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی، را «دلقک» خطاب کرد.
انتهای پیام/

هو شدن جولیانی در زادگاهش

برچسب ها: آمریکا ، دولت ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار