پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: توفیقی تمام اصول باشگاه آبی پوشان را زیر سوال برده و همه را فدای منافع خود کرده است.

رجبی:توفیقی تمام اصول باشگاه استقلال را زیر سوال برد/برای بازگشت تیام التماس می کنندرضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت این روز‌های باشگاه استقلال گفت: عامل اتفاقاتی که در طی روز‌های اخیر در باشگاه استقلال رقم خورده، توفیقی بود و او باعث شده تا شان باشگاه بزرگی همچون استقلال پایین بیاید.

او افزود: صداقت نخ طلایی است که قلب‌ها را پیوند می‌زند، اما صداقت نداشتن در آکادمی و نوع قرارداد‌ها در باشگاه استقلال کاملا مشهود است.

ببینید چه وضعیتی در آکادمی استقلال درست کردند!

  • او ادامه داد:شما ببینید چه وضعیتی در آکادمی استقلال درست کردند! تمام کار‌های باشگاه استقلال بر پایه دروغ برنامه ریزی شده و جالب است که آقایان اعلام می‌کنند در آکادمی برخی کار‌های نادرست انجام شده و این در حالی است که دوباره همان مدیر را در راس کار قرار می‌ گیرد و در نهایت توفیقی هم از همان فرد حمایت می‌کند. چرا باشگاه بزرگی همچون استقلال با حضور ۵ عضو هیئت مدیره، مدیرعامل و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نمی‌تواند مدیریت درستی داشته باشد؟ چطور به خود اجازه می‌دهند با باشگاه استقلال چنین کار‌هایی را انجام دهند.

توفیقی تمام اصول باشگاه استقلال را زیر سوال برده است

  • رجبی بیان کرد: توفیقی تمام اصول باشگاه استقلال را زیر سوال برده است و همه را فدای شخصیت و منافع خود کرده است. چرا مسئولان استقلال اعلام نمی‌کنند پول بویان از کجا آمده و چطور به او می‌خواهند پرداخت کنند! چرا گروه فنی‌ای در باشگاه استقلال وجود ندارد که این موضوعات را رصد کند؟ چون آقایان این باشگاه را صلواتی می‌چرخانند و اصلا به فکر نیستند.

برای بازگشت تیام به او التماس می‌کنند

  • مربی اسبق تیم استقلال اظهار کرد:چرا قرارداد تیام را طوری منعقد کردند که برای بازگشت به او التماس می‌کنند و  افتخاری و توفیقی هم برای مذاکره راهی ترکیه می‌شوند. تیام تا همین ۱۰ ماه پیش در خانه اش بود. فقط شما ببینید مدیران استقلال چقدر جایگاه ما و استقلال را پایین می‌آورند.‌

نمی‌دانم توفیقی از کجا به استقلال آمده است!

  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود:نمی دانم توفیقی از کجا به استقلال آمده است، اما از هر جایی که آمده باشگاه استقلال را زیر سوال برده است. آقای سلطانی فر این افراد در حال نابود کردن باشگاه استقلال هستند و استقلال را همانند گوشت قربانی کرده اند و هر کسی تیکه‌ای از این باشگاه را به دندان گرفته است. خدا پدر فتح الله زاده را بیامرزد که با بی پولی به خوبی به همراه معاونانش استقلال را مدیریت می‌کرد و پای تصمیماتش بود و او بدون این حامیان مالی استقلال را می‌چرخاند. اما می‌بینید که در ۲ سال گذشته استقلال کلی هزینه توسط آقایان کرده و فقط توانستند مقام سومی را با کوله باری از حاشیه بدست آورند.

آقایان فقط بلد هستند پُز بدهند

او در پایان افزود:خدا پدر من، حسن زمانی و دیگر پیشکسوتان را بیامرزد که خواستار تغییر سرمربی شدیم و در آخر شفر به راس کار آمد. به طور حتم اگر ما در آن زمان فشار نمی‌آوردیم روال نتایج ضعیف ادامه داشت و این آقایان هم هیچ کاری نمی‌کردند. انتقادات ما از سر دلسوزی بوده و اکنون هم فقط آقایان پُز آن را می‌دهند. جالب است دعوا و حرص و جوش را ما خوردیم و آقایان فقط پز دادند.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار