دبیر کمیته تیم‌های ملی فدراسیون هندبال از پیوستن لژیونر‌های هندبال در مرحله سوم اردوی این تیم خبر داد.

حیدرپور: هندبالیست های لژیونر به مرحله سوم اردو اضافه می شوندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سیف الله حیدرپور دبیر کمیته تیم‌های ملی فدراسیون هندبال در گفتگو با رادیو درباره اردو‌های تیم ملی در آستانه بازی‌های آسیایی گفت: اولین اردوی تیم ملی هفته پیش برگزار شد و بازیکنان داخلی تمرینات خوبی را انجام دادند. دومین اردو از هفتم تا ۱۳ خرداد ادامه دارد که البته لژیونر‌ها قطعا به این اردو نمی‌رسند. اردوی بعدی ۲۲ تا ۲۹ خرداد در تهران است که با صحبت‌هایی که انجام شده لژیونر‌ها به این اردو می‌رسند. به علاوه این که تیم ملی در تورنمنت قطر شرکت خواهد کرد.

او درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: انتخاب بازیکنان داخلی با نظر چند سرمربی لیگ برتری و با رای گیری انجام شد و به جز 2  پست در بقیه پست‌ها ۳ نفر انتخاب شدند. نفرات خوبی به تیم ملی دعوت شده اند و همه کارشناسان نیز در این موضوع اتفاق نظر دارند. در ضمن سرمربی جدید همه این بازیکنان را بررسی می‌کند و اختیار کامل انتخاب بازیکنان برعهده اوست.

حیدر پور درباره سرمربی جدید تیم ملی هندبال اظهار کرد: جلسات متعددی برای انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار شد و بررسی‌های زیادی صورت گرفت تا اینکه در مورد «زوران کاستاراتویچ» اهل مقدونیه توافق شد. او مربی با دانش و خوبی است و امیدواریم که در این فرصت کوتاه باقی مانده تا بازی‌های آسیایی جاکارتا به نتایج مطلوب مد نظر فدراسیون برسد.

دبیر کمیته تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی هندبال با وجود در اختیار داشتن تعداد زیادی لژیونر نتایج خوبی نگرفته است، بیان کرد: در رشته‌های توپی هماهنگی سخت است. به ویژه هماهنگی لژیونر‌ها با بازیکنان داخلی تیم ملی نیاز به زمان دارد. حضور لژیونر‌ها بسیار تاثیرگذار است و اگر خود را به موقع به تیم ملی برسانند، قطعا نتیجه لازم را می‌گیریم. البته خود سرمربی با لژیونر‌ها تماس تلفنی داشته است و امیدواریم از اردوی سوم به تیم ملی ملحق شوند.

انتهای پیام/

اظهارات حیدرپور درباره وضعیت تیم ملی هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار