وزیر ورزش و جوانان از حرکت هندبال به سمت رشد و توسعه ابراز رضایت و آینده این رشته را خوب توصیف کرد.

سلطانی فر: دوران جدیدی از فعالیت هندبال آغاز شده استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال که عصر امروز ۳۱ اردیبهشت ماه به همراه رئیس کمیته ملی المپیک صورت گرفت، در جمع ملی پوشان هندبال ایران گفت:واقعیت این است که سوابق هندبال نشان می دهد که در چند دوره این رشته با فراز و نشیب همراه بوده است، اما اکنون دوره جدیدی را آغاز کرده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همیشه فکر می‌کردم چرا اتفاقات خوب والیبال در هندبال نمی‌افتد چرا که این رشته ظرفیت‌های خوبی دارد و از لژیونر‌های زیادی بهره می برد بطوری که دوازده هندبالیست ایرانی لژیونر هستند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و تلاشی که با مدیریت رحیمی آغاز شده و سوابقی که او در مدیریت ورزش دارد و با عنایت به ظرفیت بالای هندبال، یقین دارم دوران جدیدی را در هندبال شروع کردیم و سال‌های آینده خبر‌های خوبی از هندبال می‌شنویم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هندبال توانایی خوبی برای درخشش در بازی‌های جاکارتا دارد و با برنامه ریزی پنج تا 10 ساله هندبال هم همچون والیبال می‌تواند به قدرت برتر قاره کهن تبدیل شود.

سلطانی فر تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک از همه توانمندی خود برای حمایت بیشتر و اردو‌های بهتر دریغ نخواهند کرد تا نتیجه خوبی در هندبال بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از جذب سرمربی جدید تیم ملی هندبال گفت: این سرمربی از سوابق خوبی برخوردار است و در حرکت جدید هندبال ایران می‌تواند به ما کمک کند تا موفقیت‌های این رشته رقم بخورد.

انتهای پیام/

اظهارات سلطانی فر درباره هندبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار