رئیس هیات هندبال کرمانشاه گفت:استان کرمانشاه پتانسیل زیادی در رشته هندبال دارد و اگر مقداری بیشتر به آن توجه شود به طور قطع در آینده ای نزدیک می تواند به یکی از قدرت های کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ناصر سلیمی رئیس هیات هندبال کرمانشاه گفت:بیش از یک هزار ورزشکار هم اکنون زیرنظر هیات هندبال کرمانشاه فعالیت می کنند که 680 نفر آن ها بیمه شده هستند که امیدوارم تا پایان امسال این تعداد به 800 نفر افزایش پیدا کند.
وی گفت: هیات هندبال کرمانشاه در بخش مربی و داور نیز وضعیت خوبی دارد به گونه ای که بیش از 50 مربی و حدود 15 داور به صورت مستمر با هیات همکاری می کنند.
سلیمی افزود: با راه یابی تیم زاگرس اسلام آبادغرب به رقابت های لیگ برتر مطمئنا جنب و جوشی دوباره در نزد اهالی هندبال ایجاد خواهد شد و با حمایت از این تیم می توان رونق بیشتری به ورزش استان بدهیم.
وی افزود: حضور تیمی از کرمانشاه در بالاترین سطح هندبال کشور به طور قطع تاثیرات مثبت فراوانی برای ورزش استان خواهد داشت که امیدوارم این حضور با جذب نفرات مورد نیاز به کسب نتایج خوب و در خور شان هندبال کرمانشاه نیز منجر شود.
سلیمی گفت: برای حضوری شایسته و آبرومند در مسابقات لیگ برتر به اعتباری بین هفت تا 10 میلیارد ریال نیاز داریم که امیدوارم با حمایت شرکت های خصوصی اسلام آبادغرب و مسئولان استانی و شهرستانی فراهم شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بیش از یک هزار ورزشکار هم اکنون زیرنظر هیات هندبال کرمانشاه فعالیت می کنند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.