سرپرست اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: در دور دوم انتخابت ریاست جمهوری ۷۲ هزار رای اولی در استان واجد شرایط رای دادن و شرکت در انتخابات هستند.

منصور عزیزی روز جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در مجموع در استان یک میلیون و ۴۶۴ هزار و ۲۰۰ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۷۲ هزار و ۶۰۰ نفر را رای اولی ها تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: برای تسهیل مشارکت مردم در این انتخابات ریاست جمهوری، ۱۹ هزار جلد شناسنامه و ۲۱ هزار کارت ملی از خردادماه در سطح استان توزیع شده است.

عزیزی اضافه کرد: علاوه بر این تمام درخواست های تعویض و المثنی شناسنامه ها طی یک هفته اخیر به دفاتر پیشخوان در استان صادر شده است و تمام ادارات ثبت احوال شهرستان ها نیز تا پایان ساعت رای گیری فعال خواهند بود.

سرپرست اداره کل ثبت و احوال استان کرمانشاه یادآوری کرد: شماره تلفن های ۳۴۲۴۴۵۲۳ و ۳۵۲۴۰۰۶۸ نیز در سطح استان آماده پاسخگویی به سوالات خدمات سجلی شهروندان است.

رای گیری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستانهای ۱۴ گانه استان کرمانشاه آغاز شد.

در این دوره مانند دور اول انتخابات ریاست جمهوری هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم شهرها و روستاهای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.