فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۲ تن انواع موادمخدر وهلاکت ۲ نفر از سوداگران مرگ در دو عملیات موفقیت آمیز خبر داد.

سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: مامورین هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین موادمخدر به وسیله خودرو کوله باری به داخل کشور آگاه شدند که بلافاصله با اجرای کمین‌های هدفمند مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان را در کنترل خود در آوردند.

فرمانده مرزبانی افزود: مرزداران سرانجام پس از ساعتی کمین خودرو‌های حامل موادمخدر قاچاقچیان را با استفاده از تجهیزات فنی مشاهده کردند و به منظور جلوگیری از ورود این محموله به داخل کشور سریعا وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: مرزداران پس از رویا رویی باسوداگران مرگ و بی توجهی رانندگان خودرو‌ها به فرمان ایست با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با واکنش سریع و موضع گیری مناسب در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان توان رویا رویی را از آن‌ها سلب کردند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان که توان درگیری با مرزداران را نداشتند با استفاده از تاریکی شب و نزدیکی به نقطه صفر مرزی به سمت کشور پاکستان متواری شدند.

سردار کمیلی بابیان اینکه شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد گفت: در این عملیات مأمورین ضمن به هلاکت رساندن ۲ قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، مقدار یک تن و ۹۵۶ کیلو گرم موادمخدر از نو ع تریاک ۶۰ کیلوگرم حشیش و ۵۵ کیلوگرم شیشه را کشف شد.

انتهای پیام/پ

 

کشف مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.