سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد کازرون معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در جلسه معارفه‌ای که در دفتر فرماندار کازرون برگزار شد سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد کازرون معرفی شد.

فرماندار شهرستان کازرون در این جلسه با اشاره به گستردگی فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین وجود هنرمندان و انجمن‌های فرهنگی و هنری گسترده خواستار استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود در شهرستان شد.

علی مرحمتی، سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون نیز اظهار امیدواری کرد: با همکاری مسئولان استان و شهرستان بتواند گام موثری در جهت اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی بردارد.

مسئولیت نگارخانه وصال شیراز، کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، کارشناس امور فرهنگی و امور چاپخانه‌ها و مسئول رسیدگی به امور کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان از جمله سوابق سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون است.

جلسه معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون با حضور ابراهیم استوار میمندی فرماندار، موسوی مسئول امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، تقوی و رزمجویی از واحد‌های بازرسی و مسئول کانون‌های آگهی و تبلیغات اداره کل برگزار شد.

انتهای پیام/ن

معرفی سرپرست فرهنگ و ارشاد کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.