دبیر جمعیت جوانان عشایر فارس از برگزاری دهمین جشنواره قره آقاج ویژه جوانان عشایر در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بهمن بیگی دبیر جمعیت جوانان عشایر فارس با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره قره آقاج ویژه جوانان عشایر در شیراز اظهار کرد: در این جشنواره چهره‌های موفق عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و کارآفرینی ۱۰ تا ۳۵ ساله معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: از برگزیدگان دهمین دوره جشنواره قره آقاج اواخر تیر ماه در شیراز تجلیل می‌شوند.

محمد بهمن بیگی اضافه کرد: این جشنواره با هدف احیای فرهنگ اصیل عشایر، ارج نهادن به آئین‌های ایرانی اسلامی، ایجاد روحیه وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان، حفظ روحیه نشاط، شادابی و امید بین مردم و شناساندن استعداد‌های نهفته جوانان عشایر برگزار می‌شود.

دبیر جمعیت جوانان عشایر فارس افزود: از جمله برنامه‌های جمعیت جوانان عشایر فارس در سال ۹۷، گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های این نهاد در زمینه‌های گوناگون، ایجاد ساختار و تشکیلات درون سازمانی قوی و تقسیم کار‌ها با بهره گرفتن از افراد توانمند است.

بهمن بیگی بیانکرد: از دیگر اولویت‌های این جمعیت در سال جاری، تلاش بیشتر برای معرفی جوانان نخبه و موفق عشایر به جامعه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، تلاش برای حل مشکلات فرا روی نخبگان و گسترش برنامه‌ها در بین همه اقوام به ویژه ایلات غیر قشقایی است.

انتهای پیام/ن

جشنواره قره آقاج ویژه جوانان عشایر در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.