جشنواره عکس درنا با موضوع دانش‌آموزان و محیط زیست در فارس برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فراخوان جشنواره عکس «درنا» با موضوع دانش‌آموزان و محیط زیست از ابتدای بهمن ماه آغاز به کار کرده و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۷ مهلت ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

این جشنواره که با همکاری اداره محیط زیست استان فارس و آموزش و پرورش در راستای فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست و بهره‌برداری بیشتر از کتاب انسان و محیط زیست که برای نخستین سال در پایه یازدهم تحصیلی تدریس می‌شود، برنامه‌ریزی شده است.

از جمله محور‌های این جشنواره جاذبه‌های طبیعت‌گردی و گردشگری استان فارس، چشم‌انداز‌های طبیعی و حیات وحش استان فارس، آلودگی‌های زیست محیطی استان فارس، محیط زیستی شهری و صنایع استان فارس و معضلات محیط زیستی استان فارس است.

دانش‌آموزان پایه یازدهم به عنوان مخاطبان اصلی و دبیران و هنرآموزان متوسطه دوم به عنوان بخش جنبی در نظر گرفته شده و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار با ایمیل cranephotofestival@gmail.com و کانال تلگرامی ttp://t.me/cranephotofestival در ارتباط باشند.

شرکت در این جشنواره تنها برای دانش‌آموزان پایه یازدهم و دبیران و هنرآموزان مقطع متوسطه دوم استان فارس تعریف شده و هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر ۵ قطعه عکس است.

عکس‌های ارسالی در این مسابقه باید توسط خود شخص تهیه شده باشد و حداکثر حجم عکس‌های ارسالی در مرحله نخست باید ۲ مگا بایت باشد.

اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان و برگزاری نمایشگاه آثار منتخب ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

فراخوان جشنواره عکس درنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار