شهردار شهربابک گفت : با حمایت بیش از پیش مردم و مسئولان برای پیشبرد اهداف و رسیدن به آرمان ها گام برمیداریم.

با حمایت مردم برای رسیدن به آرمان ها گام برمی داریمآذردخت مرشدی شهردار شهربابک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ در خصوص استعفای خود در سه روز قبل گفت : مواقعی مسائل حاشیه ای بوجود می آید که گاهی اوقات باید از کنار آن عبور کرد اما گاهی آدمی را به تفکر وا می دارند.

وی افزود : من با فکر اینکه شاید لیاقت لازم را برای انجام این مسئولیت ندارم و مسئولان افراد توانمندتر و شایسته تری را برای این کار سراغ داشته باشند استعفای خود را به شورای اسلامی شهر ارائه دادم.

مرشدی با بیان اینکه اصلا گرایش سیاسی ندارم و هدف این است که در پیشبرد توسعه و عمران شهر با حمایت مردم و مسئولان کار کنیم یاد آور شد : دلیل استعفای من مسائل حاشیه ای بود که به نظر می رسید بهتر بود به نوعی دیگر مطرح شود.

وی درباره بازگشت دوباره و قبول مسئولیت خود تصریح کرد : با توجه به اینکه شورای شهر با استعفایم موافقت نکرد و مردم خوب و مهربان شهر هم از روز اول که آمده ام واقعا حامی و قدردان بوده اند ، وظیفه خود دانستم که فعالیت خود را ادامه دهم.

شهردار شهربابک با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان همیشه حمایت کرده اند اظهار داشت : انشاءالله شرایط به گونه ای باشد که مسئولان مسائل حاشیه ای را بیشتر مدیریت کنند که احساس ضعف در کار شهر ، همکاران و نارضایتی برای افراد دیگر از جمله شهرداری بوجود نیاید.

وی ضمن قدردانی و تشکر از حمایت مردم شهربابک ابراز امیدواری کرد : انتظار دارم که انشاءالله این پشتیبانی مثل قبل و ادامه دار باشد و بنده هم در خدمتشان هستم تا در راه رسیدن به آرمان ها گام برداریم.

امروز تعدادی از مردم شهربابک با حضور در دفتر شهردار این شهرستان و ملاقات با وی خواهان حضور با قدرتش در این سِمت شدند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار