فرماندار کرمان گفت: استان کرمان در بخش سرمایه گذاری، با تدبیر استاندار در سال های گذشته، موفق شد تفاهم نامه 76 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری را امضا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی،  فرماندار کرمان در همایش پیاده روی خانوادگی کرمان که به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) از مسیر میدان شهدا تا پردیسان قائم (دریاچه مصنوعی) برگزار شد، به بیان گزارشی از جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان کرمان پرداخت و بیان داشت: شهرستان کرمان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و مساحتی که دارد به عنوان پیشانی استان کرمان و بزرگترین مهمان خانه ایران، معروف است.

وی افزود: این شهرستان، مشتمل بر 6 بخش و 13 شهر است که بالغ بر یک میلیون نفر را در خود جای داده است.

بابایی با اشاره به خصوصیت های شهرستان و استان کرمان که آن را از بقیه ی استان ها متمایز کرده، مهمان نوازی، وجود شخصیت های مهم و تأثیرگذار، تنوع و وفور معادن و جاذبه های طبیعی و گردشگری و ... را از جمله ی این خصوصیات و ویژگی ها عنوان کرد.

بابایی به بیان مهمترین جاذبه های طبیعی و گردشگری 6 بخش شهرستان کرمان پرداخت و تصریح کرد: در بخش راین، آبشار و ارگ راین، در بخش ماهان، باغ شاهزاده ماهان،آرامگاه شاه نعمت الله ولی و قنات گوهرریز جوپار، در بخش شهداد، کلوت های شهداد و تپه های شنی اندوهجرد، در بخش چترود، جاذبه های طبیعی فرآوان و در بخش مرکزی باغ فتح آباد، قلعه دختر و قلعه اردشیر، مجموعه گنجعلیخان و ... زبان زد خاص و عام است.

وی با دعوت از مردم و سرمایه گذران برای سفر و سرمایه گذاری به این استان، یادآور شد: در بخش سرمایه گذاری با تدبیر استاندار کرمان در سال های گذشته، استان کرمان موفق شد تفاهم نامه 76 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری را امضا کند که از این میزان، 30 هزار میلیارد تومان عقد قرارداد و 17 هزار میلیارد تومان پروژه هایی بوده که افتتاح شده است و این یعنی کرمان در حال طی مسیر توسعه و پیشرفت با سرعت بیشتر است.

انتهای پیام/ب

کرمان موفق شد تفاهم نامه 76 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری را امضا کند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار