معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت : ۳ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۸۸۹ نفر ورودی مسافران نوروزی به استان کرمان در این ایام بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمصطفی آیت‌ اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان  گفت : ۳۲۷ هزار و ۸۱۶ نفر مسافر نوروزی در استان کرمان اقامت داشتند .

وی با بیان اینکه ۶۴۸ هزار و ۱۹۶ نفر در این ایام از موزه‌های استان کرمان دیدن کردند عنوان کرد: باغ تاریخی فتح‌آباد با ۱۳۱ هزار و ۶۸۵ بازدید کننده در ایام نوروز بیشترین میزان بازدیدکننده اماکن گردشگری و تاریخی کرمان را به خود اختصاص داده است.

آیت‌ا للهی موسوی با اشاره به وجود ۱۰۶ هزار و ۶۳۱ گردشگری که بازدید از باغ شاهزاده ماهان را در برنامه سفر نوروزی خود به استان کرمان قرار داده بودند تصریح کرد: بیش از ۷۸ هزار نفر از حمام تاریخی گنجعلیخان و ۱۵ هزار و ۵۴۲ نفر از ارگ تاریخی راین در این ایام بازدید کردند.

وی به بازدید بیش از ۵۱ هزار گردشگر از  ارگ تاریخی بم  اشاره کرد و افزود : ۳۱ هزار و ۵۸۰ نفر از منطقه تاریخی و گردشگری میمند، ۵۲ هزار و ۶۷۰ نفر از کلوت‌های شهداد و بیش از ۳۰ هزار نفر از خانه تاریخی حاج‌آقاعلی در رفسنجان بازدید کردند.

انتهای پیام/ ی

اقامت بیش از327هزار مسافر نوروزی در کرمان

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.