رئيس پليس راه شمال استان گفت: طی 24 ساعت گذشته وقوع 2 حادثه رانندگی از نوع واژگونی سبب جان باختن3 نفر و مجروحيت يك نفر ديگر شد.

3 كشته در حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته كرمانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ يوسف نجفی رئيس پليس راه شمال استان کرمان گفت: با توجه به حجم بالای عبور و مرور در سطح جاده ها و معابر برون شهري استان در24 ساعت گذشته در اثر بی احتياطی برخي از رانندگان 2واژگوني مرگبار به وقوع پيوست.

وی در اين خصوص بيان داشت: يكی از اين حوادث در کيلومتر 35 محور"بافت -سيرجان" رخ داد كه در اين حادثه يك دستگاه سواري پژو405 به علت سرعت زياد از مسیر خود منحرف و واژگون مي شود.

نجفی افزود: در اين حادثه، راننده و سرنشين در دم جان خود را از دست دادند و سرنشين ديگر اين خودرو نيز به شدت مجروح و روانه بيمارستان شد.

وي بيان داشت: حادثه ديگري هم باز از نوع واژگوني در محور"سيرجان –شيراز" به وقوع پيوست كه طي آن در اثر واژگوني يک دستگاه سواري پرايد، راننده جوان اين خودرو جان خود را از دست داد.

رئيس پليس راه شمال استان يادآور شد: درصد زيادی از سوانح رانندگي از نوع واژگونی هستند كه سرعت زياد و عدم توجه به جلو علت اصلي اين رخداد است از اينرو به رانندگان توصيه مي شود هيچگاه نخواهند فرصت كم را با عجله و شتاب در رانندگي جبران كنند.


انتهای پیام/س

 

واژگونی باز هم قربانی گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار