فرماندار دشتی بر ضرورت جمع آوری متکدیان به عنوان یک معضل اجتماعی توسط دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان تاکید کرد.

متکدیان در شهرستان دشتی جمع اوری شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،عبدالله نادری صبح شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان دشتی با بیان اینکه تکدی گری یکی از آسیب‌های اجتماعی است، اظهار داشت: حضور متکدیان در سطح شهر که معلول برخی از آسیب‌های اجتماعی است علاوه بر ارائه جلوه نامناسب به شهر آسیب‌های اجتماعی دیگری را نیز بدنبال دارد.

وی بر ضرورت جمع آوری متکدیان به عنوان یک معضل اجتماعی توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد و افزود: علاوه بر شهرداری همه دستگاه‌های متولی باید با تعامل و همکاری و به شکل مطلوب این موضوع را پیگیری و به طور موثر برای رفع این معضل در شهرستان اقدام کنند.

نادری درخصوص غنی سازی اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها نیز گفت: اوقات فراغت نقش تعیین کننده در تحکیم بنیان خانواده دارد و علاوه بر افزایش آرامش روحی و روانی خانواده، موجب تقویت حس مسئولیت پذیری و احترام متقابل افراد خانواده می‌شود.

وی با تاکید بر کیفیت بخشی به برنامه‌های طرح اوقات فراغت در سطح شهرستان یادآور شد: نوجوانان و جوانان سرمایه اجتماعی جامعه و آینده ساز میهن اسلامی هستند که می‌طلبد در طرح اوقات فراغت به کیفیت برنامه‌ها توجه و از موازی کاری پرهیز شود.

نادری همچنین خواستار توزیع عادلانه این برنامه‌ها در سطح شهر‌ها و روستا‌ها شد و گفت: برای افزایش بهره مندی دانش آموزان، جوانان و خانواده‌ها از طرح غنی سازی اوقات فراغت و برنامه‌های نشاط اجتماعی، پایگاه‌های اوقات فراغت و اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی به صورت عادلانه در شهر‌ها و روستا‌ها توزیع شود.

انتهای پیام/ب

جمع آوری متکدیان در شهرستان دشتی ضروری است

برچسب ها: خانواده ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.