دشتی- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتی بر ضرورت توانمندسازی مددجویان بهزیستی این شهرستان تاکید کرد.

توانمندسازی مددجویان بهزیستی دشتی ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی صبح چهارشنبه در نشست با معلولین موفق شهرستان دشتی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از تلاش های رئیس و کارکنان اداره بهزیستی در جهت خدمت رسانی به مددجویان تقدیر وتشکر کرد.

وی با بیان اینکه خدمات بهزیستی بر کسی پوشیده نیست، افزود: پاسداشت نقش اجتماعی مجموعه بهزیستی با تنویر افکار عمومی از ابعاد شناخت عملکردی و توسعه روابط با اقشار مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است محصول رفتار و عملکرد بهزیستی در امر شکوفایی استعدادهای امید به زندگی قابل تحسین است.

حسینی بیان کرد: بهزیستی رسالت های مهم و سنگینی بر عهده دارد که ساماندهی متکدیان و زنان بی سرپرست، نظارت بر عملکرد مهد کودک ها، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، تامین جهزیه و مسکن مددجویان، اشتغال، خدمات اورژانس اجتماعی و ارتقاء شاخص های بهداشتی بخشی از آنها است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ادامه داد: سیاست های محوری بهزیستی صیانت از حقوق و ارتقاء شاخص های سلامت مددجویان گسترش چتر خدمات حمایتی و آگاهی بخشی پیرامون آسیب های اجتماعی رعایت اصل حقوق شهروندی برنامه ریزی جدی داشته باشند.

حسینی بیان کرد: اشتغال مددجویان ، ارتقاء شاخص های پزشکی و امکانات رفاهی مددجویان از جمله ارکان مهمی است که ضرورت دارد توجه جدی به آنها شود.

وی با تاکید بر بازدید از خانواده مددجویان بهزیستی گفت: انتظار داریم اداره بهزیستی با برنامه ریزی دقیق زمینه حضور و بازدید از منازل مددجویان بهزیستی را فراهم کنند تا از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را بررسی شود.

معاون فرماندار دشتی اضافه کرد: هنرمندان و مددجویان معلول بهزیستی شهرستان حمایت می شوند و تلاش داریم با همکاری دیگر دستگاههای اجرایی بخشی از مشکلات موجود آنها را مرتفع کنیم.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.