مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم پزشکی شهید رهنمون به منطقه محروم "رودبار" از توابع شهرستان کوهدشت اعزام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالوحید ملک آرا گفت: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان کوهدشت، تیم پزشکی به منطقه محروم "رودبار" از توابع شهرستان کوهدشت اعزام شد.

وی افزود: این تیم شامل پزشک، ماما، پرستار، کارشناس بهداشت، دارو یار، مشاوره و دندان‌پزشک بوده که با وسایل و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه حضور یافتند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات دندانپزشکی در این اعزام عنوان کرد: خدمات قابل ارائه در این اعزام ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو، معاینه و کشیدن دندان به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.

ملک آرا خاطرنشان کرد: در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت نمو؛ علاوه بر خدمات پزشکی و دندانپزشکی، مشاوره و برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر و همچنین راه‌های پیشگیری از آن و آموزش بهداشت دهان و دندان به‌صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مربوطه همراه با توزیع پمفلت‌های بهداشتی انجام شد.

انتهای پیام/د

تیم پزشکی شهید رهنمون به منطقه محروم کوهدشت اعزام شد

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.