مامور قطار جان دختر خردسالی را که در زیر قطار در حال ورود به ایستگاه سقوط کرده بود و تنها چند صدم ثانیه با مرگ فاصله داشت نجات داد.

شجاعت استثنایی مامور قطار، در نجات جان دختر خردسال + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه هولناک فرار از مرگ معجزه آسای یک دختر خردسال را در یکی از ایستگاه های قطار هندوستان نشان می دهد. مامور ایستگاه قطار که شاهد سقوط دختر خردسال به زیر قطار در حال ورود به ایستگاه بود با واکنشی استثنایی جان او را نجات داد.

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود " ساچین پل" بلافاصله به سمت این دختر خیز بر می دارد و موفق می شود او را که تنها چند صدم ثانیه با مرگ فاصله داشت نجات دهد.

بنا به گزارش رسانه های هندوستان این اتفاق زمانی رخ داد که دختر خردسال به همراه والدینش قصد سوار شدن این قطار را داشتند. در این لحظه دختر خردسال ناگهان میان شکاف بین سکو و قطار سقوط می کند.

گفته می شود در این حادثه این مامور فداکار قطار و همچنین دختر خردسال دچار جراحت سطحی شدند و بلافاصله به اتاق پزشکی مستقر در ایستگاه قطار منتقل شدند.

بیشتر بخوانید

صحنه عجیبی که مرد جوان را از خانه‌اش فراری داد! +فیلم

انتهای پیام/

لحظه هولناک نجات دختر خردسال در ایستگاه قطار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
شجاعت؟؟؟
United States of America
رضا
۰۲:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
شاید شجاع نباشه ولی قدر مسلم از شما دوست عزیز سریعتر متوجه مطلب میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
آفرین بر شجاعت این مرد.