414 هزار نفر در استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

ابراهیم خانی مدیرکل اداره کل بیمه سلامت استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  در جلسه گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاهای اجرایی گفت: خوشبختانه نکات مثبت بسیاری در روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی استان زنجان وجود دارد.
وی با بیان اینکه وجود افراد با تجربه و پیشکسوت آشنا به کار روابط عمومی در دستگاه های دولتی و غیردولتی استان زنجان مفید است، اضافه کرد: تا زمانی که جایگاه روابط عمومی‌ها نهادینه نشده و از شکل امروزی خود خارج نشود، نمی‌توان امید چندانی به تغییرات بزرگ داشت.
ابراهیم خانی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید در بازنشر اطلاعات در حوزه بیمه سلامت فعالیت گسترده تری داشته باشند، این در حالی است که کار بیمه به خوبی تعیین و مشخص نشده است.
متاسفانه بسیاری از مدیران شناخت خوبی از ساختارها و کار روابط عمومی ندارند و روابط عمومی‌ها را با توجه به شناخت خود تعریف می‌کنند.
مدیرکل اداره کل بیمه سلامت استان ضمن اشاره به ساختار شکل گیری بیمه سلامت گفت: 59 درصد در زنجان و نزدیک به 50 درصد افراد در استان تحت بیمه سلامت هستند که در 414 هزار نفر هستند.

انتهای پیام/ ج

برچسب ها: بیمه ، بیمه مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.