معاون وزیرراه در جریان دیدار از کنارگذر ساوه از راه اندازی این کنارگذر تا پایان سال خبرداد.

بهره برداری از کنارگذر ساوه تا پایان امسال /اجرای کنارگذر ساوه به صورت بتنی به عنوان طرح پایلوت کشوری امینی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در جریان دیدار از کنارگذر ساوه  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛با بیان اینکه بهره برداری کامل از این کنار گذر از برنامه‌های سال ۱۳۹۷ است گفت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه این کنار گذر را افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

امینی با ابراز رضایت از پیشرفت کنارگذر ساوه بیان اینکه بهره برداری از کنارگذر ساوه نیازبه ۲۲.۵ میلیارد تومان اعتبار دارد، افزود: پیمانکار پروژه توانسته ۲۰ کیلومتر از مسیر را انجام دهد که تا این جای کار ۸ میلیارد تومان طلب دارد و برای تکمیل باقی مانده این پروزه نیازمند تخصیص ۱۷ میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: ۵.۵ میلیارد تومان هم برای تجهیز و ایمنی و نصب علائم این کنارگذر نیاز هست که برای تامین آن باید مناقصه برگزارشود.

اجرای کنارگذر ساوه به صورت بتنی به عنوان طرح پایلوت کشوری

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم در جریان این بازدید با اشاره به اجرای کنارگذر ساوه به صورت بتنی به عنوان طرح پایلوت کشوری به منظور صرفه جویی در هزینه زیرسازی و آسفالت و دوام بیشتر آن گفت: حدود پنج هزار تن بتن برای اجرای سه کیلومتر از یک باند این طرح نیازمند بود که قرار شد تامین شود.

منصوری افزود: ساوه به دلیل نداشتن کنارگذر تنها شهر کشور است که ورود کامیون به داخل شهر ممنوع نیست و تردد وسایط نقلیه سنگین از داخل شهر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به همکاری وزارت راه و شهرسازی برای تسریع در بهره برداری از این کنار گذر، اظهار کرد: امیدواریم تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما بخش اعظمی از این پروژه اجرایی شود و هرچه سریعتر زیر بار ترافیکی برود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به مصوبه تخصیص ۱۷ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم این میزان بودجه تخصیص پیدا کند و هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.


انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.