فرمانده انتظامی پلدختر از کشف ۲ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال کالای قاچاق در دو عملیات جداگانه از سه خودرو توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در راستای حمایت از تولیدات داخل و در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی در حین اجرای کنترل جاده‌ها به یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه وانت پیکان در محور سه راهی بابازید پلدختر مشکوک شده و ۲ خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس تعداد ۶ دستگاه کولرگازی ۲ تیکه و ۱۱ کارتن ۲۴ تایی کمپوت آناناس در مجموع ۲۶۴ عدد فاقد مجوز و برگه گمرکی کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی پلدختر همچنین ماموران انتظامی در بازرسی از یک دستگاه پیکان وانت تعداد ۴۲۰ تخته پتو مسافرتی فاقد مجوز و برگه گمرکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ماموران انتظامی همچنین در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق به یک دستگاه اتوبوس در محور سه راهی بابازید مظنون شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۴۲۲ عدد انواع لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/م

۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در پلدختر کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.