نماینده مردم همدان گفت: از همه مسئولان می‌خواهم هر چه سریع‌تر جنازه برجام را دفن کنند تا محیط زیست را متعفن نکند.

مسئولان هر چه سریع‌تر جنازه برجام را دفن کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی با انتقاد از نطق علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران، اظهار کرد: قرار بود برجام برای جوانان ما اشتغال ایجاد کند، مشکل معیشت مردم را حل کند، اقتصاد کشور را رونق دهد، اما دیدیم که رئیس‌جمهور آمریکا تیر خلاص را به برجام زد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان کشور باید برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند، ادامه داد: متاسفانه شاهد گران شدن نرخ ارز  و وضع نابسامان اقتصادی در کشور هستیم که این مشکلات باید حل شود.

نماینده مردم همدان با تاکید بر ضرورت همسان‌سازی حقوق‌ها، تصریح کرد: در شأن مجلس و دولت نیست که حقوق‌ها را به گونه‌ای ساماندهی کنیم که کسی که ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، با افزایش ۶ درصدی به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش حقوق داشته باشد، اما فردی که یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد با افزایش ۱۲ درصدی به میزان ۱۴۴ هزار تومان افزایش حقوق داشته باشد.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه از همه مسئولان می‌خواهم هر چه سریع‌تر جنازه برجام را دفن کنند تا محیط زیست را متعفن نکند، اظهار کرد: بر سر این قبر هرچه گریه کنیم خبری نیست، گریه را باید برای مردم کرد که مشکل معیشت، اقتصاد، اشرافی‌گری و اختلاس‌‌ در جامعه وجود دارد.

وی گفت: باید طرفداری‌های جانبدارانه از برجام را کنار گذاشت و دانست که امروز یک حرف بیشتر در کشور معنا ندارد و آن هم مردم هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
لطیفه
۲۱:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا از دهنت بشنوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
برجام هیچی سودی نداشت از سرگیری و رسیدان به سلاح هستی حق مردم ایرانه چون تمام منطقه به بهانهای دروغین هروز دنبال یک مشکل برای ملت ایران هستن ایران توان این داره که هر دست درازی پاسخ بده سربلند ایران سربلند رهبر ایران و ملت ایران درود بر سپاه وارنش فداکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما که از برجام خیری ندیدیم غیر از فقر بیشتر و تورم بیشتر و بیکاری بیشتر و کوچک تر شدن بیشتر سفره های مردم و.... فقر و تورم و بیکاری و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
ادامه برجام به صلاح کشور نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید دانش دیپلماسی مونو تقویت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
....دیگر از بابت درگدشت مرحوم مرغ آشیان، جنت مکان، خلد آشیان، مرحوم مغفور منفور برجام مغبوض الفاتحه مع الصلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
تسلیت به اروپا که برجام از دنیا رفت
آخرین اخبار