بیشتر آمریکایی‌ها معتقدند سیاست‌های ترامپ نفعی برای افراد فقیر آمریکا نداشته است

نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که بیشتر آمریکایی‌ها معتقدند سیاست‌های دونالد ترامپ هیچ نفعی برای قشر فقیر آمریکا نداشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی «دانشگاه مونماوس» که به تازگی منتشر شده است نشان داد که شهروندان فقیر آمریکا هیچ نفعی از سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نبرده اند.

بر اساس این نظرسنجی، فقط 12 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که مردم فقیر آمریکا در دولت ترامپ وضع زندگی شان بهتر شده است. همچنین 28 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که وضع زندگی شهروندان فقیر آمریکا اندکی بهتر شده است. این در حالی است که 53 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که خانواده های کم درآمد هیچ نفعی از سیاست های ترامپ نبرده اند.

بر اساس این نظرسنجی، بیشتر آمریکایی ها درباره آینده دولت دونالد ترامپ و اینکه سیاستهای او چه تأثیری بر خانواده های آنها دارد، بدبین هستند. 36 درصد شرکت کنندگان انتظار دارند که تا چند سال آینده سیاست های ترامپ به آنها آسیب بزند. فقط 26 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که از سیاست های او در سالهای آتی نفع می برند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد که 51 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که وضع مالیشان در دوره ریاست جمهوری ترامپ ثابت مانده است و 23 درصد آنها اعلام کردند که وضع زندگی شان بهتر از قبل شده است. این درحالی است که 24 درصد آنها هم اعلام کردند که وضع زندگی شان بدتر از قبل شده است.

نظرسنجی دانشگاه مونماوس بین 26 تا 30 آوریل روی 803 فرد بالغ آمریکایی انجام شد. تاکنون کارشناسان زیادی اعلام کرده اند که سیاست های ترامپ فقط به نفع ثروتمندان و میلیاردرهای آمریکایی است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار