رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بیش از46 مورد امداد رسانی به شهروندان اهوازی در طی طوفان و وزش بادهای شدید اخیر انجام شد.

آتش پاد علی تراب پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، با اشاره به وقوع طوفان و گرد و خاک های اخیر در کلانشهر اهواز بیان داشت: آتش نشانان ایستگاه های این سازمان به منظور امدادرسانی در محل های حادثه حاضر شده و نسبت به انجام عملیات های امدادی اقدام نمودند.

وی در ادامه اذعان کرد: درحال حاضر آتش نشانان در حالت آماده باش بسر می برند و در نقاط مختلف شهری نیز آماده امداد رسانی هستند.

آتش پاد تراب پور با اشاره به انجام 35 مورد حادثه امداد و نجات و اطفا حریق در نقاط مختلف شهر اظهار داشت: این عملیات ها شامل؛ 3 مورد حریق مغازه تجاری، یک مورد انفجار در مجتمع مسکونی، 2 مورد محبوس شدن در منزل مسکونی، 8 مورد سقوط درخت که منجر به وارد آمدن خساراتی بر خودروها و ساختمان ها شد، 3 مورد ریزش دیوار بر روی خودرو و ساختمان های مسکونی و یک مورد گیر کردن خودرو پژو در گل و لای و سایر موارد است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در خصوص آسیب دیدگان این حوادث افزود: حادثه انفجار مجتمع مسکونی 7 مجروح بر جای گذاشت و حادثه سقوط دیوار منزل مسکونی سبب مصدوم شدن یک مرد شد.

وی در ادامه به 11 مورد حادثه امداد و نجات و اطفا حریق در مناطق مختلف شهری از شب گذشته تا به امروز اشاره و تصریح کرد: این حوادث شامل 2 مورد سقوط درخت بر خودروها در خیابان، 2 مورد سقوط درخت در معابر شهری، 3 مورد آسانسور، یک مورد حریق کنتور برق ساختمان مسکونی و یک مورد تیر برق است.

انتهای پیام/گ

امدادرسانی نیروهای آتش نشانی به حادثه دیدگان

برچسب ها: امداد و نجات ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.