امام جمعه کرمان گفت: زمان امتحان بزرگ مسئولان کشور از جمله دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی فرا رسیده است .

زمان امتحان بزرگ مسئولان کشور فرا رسیده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  امام جمعه کرمان حجت الاسلام و المسلمين حسن عليدادی سليمانی در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر کرمان در محل مصلي امام علي(ع) افزود: کشور در شرايط سختي است بخصوص مسئولان در گذر تاريخي بزرگي قرار دارند.

وي اظهار داشت: ملت ايران با ايثار و شهادت در مقابل زياده خواهي آمريکا مي ايستد و از اين آزمون پيروز خارج مي شود.

امام جمعه کرمان گفت: راهپيمايي بخشي از يکپارچگي ملت ايران را به تصوير مي کشد و ايران از اين گذر تاريخي بخوبي عبور خواهد کرد.

وي افزود: مطبوعات کشور و افراد اهل قلم در مقابل آمريکا و استکبار جهاني از يکپارچگي ملت مواظبت کنند.

وي بيان کرد: در تاريخ معاصر، آمريکا نسبت به ملل اسلامي در زمان طاغوت و در زمان پيروزي انقلاب اسلامي 2 محور برخورد ارباب رعيتي و يا دشمني بي حد و حصر با اين کشورها را دنبال مي کند.

حجت الاسلام عليدادي سليماني گفت: آمريکا در زمان طاغوت براي عزل و نصب شاه بصورت ارباب و رعيتي برخورد مي کرد و کسي حق استدلال در مقابل آنها را نداشت.

وي افزود: دشمني بي حد و حصر آمريکا با ملت ها در کشورهاي اطراف امروز مشاهده مي شود و آمريکا در تمامي مسائل خارجي با کشور ايران ترديد دارد.

وي تصريح کرد: آمريکا زماني که دستش در زمان انقلاب از ايران کوتاه شد با ترور و تهديد، طراحي کودتا و نفوذ در کشور بخشي از کارنامه سياه خود را به نمايش گذاشت.

امام جمعه کرمان گفت: اعتماد به آمريکايي ها در برجام اشتباه بوده است و اين کشوري فاسق و فاجر با روحيه استکباري، قابل اعتماد نيست.

وي با بيان اينکه ايران به اروپا نيز بدبين است افزود: تصميم هاي پشت پرده به اين صورت بوده آمريکا از برجام خارج شده و کشورهاي اروپايي، ايران را در برجام نگهداشته است.

وي ادامه داد: آمريکا برنامه تحريم دارد و در نهايت کشور بهره اي از برجام نمي برد.

حجت الاسلام عليدادي سليماني گفت: کشورهاي اروپايي اگر حقيقت مي گويند تضميني براي برجام بدهند و اين کشورها بايد در مقابل رئيس جمهوري آمريکا با قدرت مي ايستادند و از ايران و برجام دفاع مي کردند.

وي در بخش ديگري از سخنانش افزود: ماه رمضان ماهي است که ريشه گناهان را مي سوزاند و مراقبت در رفتار و گفتار در اين ماه بهترين تمرين ديني است.

وي عنوان کرد: لغو امتياز توتون و تنباکو توسط ميرزاي شيرازي است و فتواي اين عالم تشيع اثرات فراواني حتي در دربار شاه گذاشت و کمر انگلستان و بيگانان را شکست.

همچنين در حاشيه اين آيين در محکوميت و پاسخ به اقدام اخير آمريکا براي خروج از برجام کمپين هايي توسط جمعيت هلال احمر، آموزش و پرورش و بسيج برپا شده بود.

در ادامه نمازگزاران کرماني همصدا با ديگر شهرهاي استان در محکوميت برخورد قلدرمآبانه امريکا در خروج از برجام به عنوان يک پيمان بين المللي با شعارهاي مرگ بر آمريکا و اسرائيل دست به راهپيمايي اعتراض آميز زدند.

انتهاي پيام /س

 

مسئولان از شرافت ملت ايران دفاع کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار