رئیس‌جمهور آمریکا دقایقی پس از نشستن هواپیمای سه زندانی آزاد شده از کره شمالی به استقبال آن‌ها رفت.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه ان‌بی‌سی نیوز،  دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، دقایقی پس از نشستن هواپیمای سه زندانی آزاد شده از کره شمالی که روز گذشته در پی سفر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا به پیونگ یانگ، آزاد شده بودند، به استقبال  آنها رفت.

خوشآمدگویی ویژه ترامپ به زندانیان آزاد شده آمریکایی+عکس

رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز (به وقت واشنگتن) با حضور در پایگاه هوایی «اندروز» -در نزدیکی واشنگتن دی سی- از پله های هواپیما بالا رفت و در آستانه در ورودی هواپیما، به زندانیان آزاد شده از کره شمالی که قرار بود به مرکز پزشکی والتر رید منتقل شوند، خوش‌آمد گفت.

خوشآمدگویی ویژه ترامپ به زندانیان آزاد شده آمریکایی+عکس

ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا نیز همسرش را در استقبال از زندانیان آزاد شده از کره شمالی همراهی می‌کرد.

ترامپ در جمع خبرنگاران گفت: این یک شب فوق العاده برای سه انسان واقعا بزرگ است.

خوشآمدگویی ویژه ترامپ به زندانیان آزاد شده آمریکایی+عکس

«کیم هاک سونگ»، «کیم دونگ چول»، «کیم سانگ دوک» سه زندانی آمریکایی (با اصالت کره جنوبی) هستند که پس از تحمل دو سال زندان در کره شمالی، مشمول بخشش رهبر این کشور شدند.

خوشآمدگویی ویژه ترامپ به زندانیان آزاد شده آمریکایی+عکس

مایک پمپئو با هدف تعیین زمان و مکان برگزاری نشست آینده بین کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا  به پیونگ یانگ سفر کرده بود.

این اولین باری نیست که کره شمالی اتباع آمریکایی متهم به جاسوسی را آزاد می‌کند. پیونگ‌یانگ پیشتر در دولت بیل کلینتون نیز پس از مذاکره با آمریکا چند تبعه این کشور را آزاد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، کره شمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار