رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو استان گفت: ۸ کوراشکار خراسان شمالی به ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ حضور می‌یابند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ کوروش خسرویار رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو استان خراسان شمالی اظهار کرد: ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ به میزبانی جاکارتای اندونزی در مجوعه ورزشی شهید کبگانیان تهران برگزار خوهد شد.
وی افزود: بهزاد وحدانی ، مصطفی دلیریان ، الیاس علی اکبری ، مجتبی باغچقی ، حسن عباس پور، وحید قائمی، حامد رشیدی و سعید قاسمی ۸ کوراشکار حاضر در این اردو‌ها هستند.
خسرویار گفت:: تاکنون پنج مرحله اردوی آمادگی در شهر‌های بجنورد ، یزد ، تهران و مشهد برگزار شده که خراسان شمالی به عنوان مهد کوراش دو مرحله از این اردو‌ها را میزبانی کرده و هم اینک تهران ششمین مرحله از سلسله اردو‌های آمادگی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا را میزبانی می‌کند.
وی اظهار کرد: این دوره از اردو‌ها با حضور ۲۱ کوراشکار از ۲۲ اردیبهشت ماه تا ۳ خرداد برگزار می‌شود.
وی در ادامه از برگزاری اردوی مشترک بین المللی به میزبانی بجنورد خبر داد و اظهار کرد: این اردو در خرداد ماه امسال با حضور چند کشور خارجی در استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ ب 

 

حضور ۸ کوراشکار خراسان شمالی به ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.