مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد گفت: با ایجاد چتری حمایتی، تولیدکنندگان را در تولید و مسیر رونق کسب‌ و کار حمایت کنیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات داخلی به‌ویژه محصولات روستایی و خانگی همواره یکی از راه‌های حمایت از تولید کنندگان داخلی است.

محمد یارمندبا اشاره به اینکه نبودحمایت از تولیدکنندگان به معضلی جدی در مسیر رونق کسب‌وکار تبدیل‌شده است افزود:ضروری است تا با ایجاد چتری حمایتی، تولیدکنندگان را حمایت کنیم.

وی گفت: برگزاری موقت  نمایشگاه‌ها ی محصولات روستایی وخانگی نه‌تن‌ها کمکی به رونق این محصولات نخواهد کرد بلکه در مواردی به ضربه به این کسب‌وکار بدل می‌شود.

یارمند افزود: برای حمایت مناسب ازاین‌دست کسب‌وکار باید برپایی نمایشگاه‌های دائمی در این عرصه را در دستور کار خود قرارداد تا فعالان این عرصه بتوانند با خیالی آسوده‌ و چشم‌اندازی شفاف‌، به برنامه‌ای آینده خود در خصوص فعالیت در این نمایشگاه‌ها بپردازند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد افزود: با ایجاد تعامل سازنده بین صاحب‌کاران، سرمایه‌داران و سایر فعالان اقتصادی در جامعه است که می‌توان رشد کسب‌وکار در استان و کشور را شاهد بود.

یارمندگفت: می‌توان با برگزاری کلاس‌های آموزشی در این زمینه شاهد رشد برند سازی، تجارت الکترونیک و پیشرفت کشور در عرصه‌های اقتصادی بود.

انتهای پیام/ی

لزوم ایجاد چتر حمایتی برای تولیدکنندگان داخلی

برچسب ها: اشتغال ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار