انارکی‌محمدی، تأکید کرد: بحث تحریم‌ها همیشه در میان بوده و خروج آمریکا از برجام، تأثیری در بازار بین بانکی به‌وجود نخواهد آورد.

خروج آمریکا از برجام تأثیری بر بانک‌های کشور ندارداحمد انارکی‌محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بانکی کشور بعد از خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: برجام قصه امروز و دیروز نیست، چرا که بحث تحریم‌ها همیشه در میان بوده و خروج آمریکا از برجام، تأثیری در بازار بین بانکی به‌وجود نخواهد آورد.

انارکی‌محمدی، گفت: دولت می‌تواند با تصمیمات به موقع و همکاری با مجلس و سه قوه در این امر موثر باشد، چرا که اگر به موقع عمل کند اتفاق بدی در بازار بین بانکی رخ نخواهد داد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: خروج آمریکا از برجام نمی‌تواند در مبادلات و ارز‌های بین المللی تأثیرگذار باشد، چرا که این قرارداد یک جانبه نبوده و خروج آمریکا تأثیری در این امر ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک مرکزی ، نرخ ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا آمریکا را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
معلومه که دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
هیچ تاثیری بر مسئولین ندارد ، ملت بیچاره هم بیخیال همه چی آرومه ما چقدر خوشبختیم. کاش می شد حواله بهشت تولید و ارائه می کردیم. فکر کنم فروش بالایی داشته باشه و نیازهای ریالی و حتی دلاری ما رو تامین کند
آخرین اخبار