عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از خروج آمریکا از برجام استقبال کرد.

ابراز خرسندی عادل الجبیر از بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ساعت ۲۲:۳۰  به وقت تهران تصمیم نهایی خود را در خصوص خروج از توافق هسته‌ای ایران (برجام) به صورت علنی اعلام کرد. رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی شب گذشته خود در کاخ سفید رسماً خروج آمریکا از برجام را اعلام کرد. ترامپ همچنین گفت: تا دقایقی دیگر فرمانی را امضا خواهد کرد که تحریم‌ها را علیه ایران باز خواهد گرداند.

عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان ضمن تکرار ادعا‌های بی پایه خود علیه ایران با انتشار پستی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که ریاض از بازگشت تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران استقبال می‌کند.

گفتنی است؛ در حالی که جامعه جهانی متفق القول از تصمیم ترامپ برای خروج از برجام انتقاد کرده اند، عربستان، امارات، بحرین و اسرائیل، رژیم‌هایی هستند که از این اقدام استقبال کرده اند.

عادل الجبیر در صفحه توییتر خود نوشت:

" از تصمیم آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای و بازگرداندن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران حمایت می‌کنیم.همچنین عربستان با شرکای خود همکاری خواهد کرد تا با آنچه «خطر سیاست‌های دشمنانه ایران» خواند، مقابله کند.

ابراز خرسندی عادل الجبیر از بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
وقتی شیر ها در حال مبارزه اند بزدلها جوگیر میشن یاوه گویی میکنن
آخرین اخبار