مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: در سال گذشته هزار و ۳۴۴ سری کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امدادخراسان شمالی اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان این که تأمین هزینه ازدواج و جهیزیه یکی از دغدغه‌های زوج‌های نیازمند است ، افزود: در سال گذشته هزار و ۳۴۴ مورد کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: در سال ۹۶ دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند از محل منابع دولتی و داخلی کمیته امداد خراسان شمالی هزینه شده است.
اهرابی گفت:: از مجموع اعتبارت هزینه شده یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی، ۱۱۱ میلیون تومان از محل خیریه‌ها و باقی مانده از محل صدقات و زکات جذب شده است.
وی بیان کرد: حامیان طرح اکرام هم ۶۰ میلیون تومان به صورت نقدی و هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز به صورت غیر نقدی برای تهیه جهیزیه ایتام تحت حمایت خود کمک کردند.
وی افزود: سال گذشته هزار و ۱۹۳ سری جهیزیه به دختران تحت حمایت کمیته امداد خراسان اعطا شد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد: هم‌اکنون ۱۹۳ زوج تحت حمایت این نهاد پشت نوبت دریافت این خدمات هستند.
وی گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد خراسان شمالی و ۶۹ مرکز نیکوکاری فعال در این استان و یا شماره‌گیری *۰۵۸#۸۸۷۷* از طریق اپراتور‌های تلفن همراه در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت مشارکت کنند.
انتهای پیام/ ب

 

هزینه دو میلیاردی برای تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.