مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه از آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران این شهرستان در سالجاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نقیبی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: این زندانیان با پیگیری‌های دادستان و نیز اخذ رضایت از شاکیان با پرداخت بدهی‌های مالی آنان توسط خیران از بند رهایی یافته و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۱۵ زندانی به مناسبت نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه و با حمایت مردم خیرخواه و خیر این شهرستان آزاد شدند.

نقیبی اضافه کرد: برای آزادی این زندانیان حدود ۸۰۰ میلیون ریال از طریق کمک‌های جمع آوری شده از خیران این شهرستان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده‌های خود، زمینه ساز پیشگیری از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است گفت: مشارکت خیران و مردم نوع دوست همواره در این امر خیر در سال‌های اخیر بی نظیر بوده است.

وی از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک‌های مردمی خبرداد و افزود: شماره حساب بانکی این انجمن به شماره ۰۱۰۶۲۶۹۳۹۱۰۰۴ نزد بانک ملی و شماره حساب بانکی ۱۰۲۱۸۱۸۴۲۱۰۰۰۰۱ نزد بانک اقتصاد نوین این شهرستان آماده دریافت کمک‌های مردمی و خیران این شهرستان ست.

بیش از ۴۵۰ خانوداه زندانیان شهرستان‌های مراغه و عجب شیر و تعدادی از خانواده‌های زندانیان سایر شهر‌های ایران که در زندان مراغه هستند از کمک‌ها و مساعدت‌های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مندند. 

 

انتهای پیام/ش

هزینه ۸۰۰ میلیون ریال از طریق کمک‌های جمع آوری شده از خیران برای آزادی زندانیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.